مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-10بين الملل

درخواست روسیه برای یکپارچه سازی سیستم های پرداخت گروه بریکس


وزارت دارایی روسیه اعلام کرد، این کشور که توسط تحریم های غربی هدف قرار گرفته از اقتصادهای نوظهور گروه بریکس (BRICS) خواسته است تا استفاده از ارزهای ملی را گسترش دهند و سیستم های پرداخت را یکپارچه کنند.

- وزارت دارایی روسیه اعلام کرد، این کشور که توسط تحریم های غربی هدف قرار گرفته از اقتصادهای نوظهور گروه "بریکس" (BRICS) خواسته است تا استفاده از ارزهای ملی را گسترش دهند و سیستم های پرداخت را یکپارچه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تحریم های اعمال شده علیه روسیه ارتباط این کشور را با سیستم های اقتصادی جهان و تقریبا با نیمی از ذخایر ارزی آن قطع کرده است.

وزارت دارایی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که روز جمعه آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه در نشست با وزیران گروه بریکس که شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است، اظهار کرد که به علت تحریم های اعمال شده، وضعیت اقتصادی به طرز چشمگیری بدتر شده است.

سیلوانوف افزود: تحریم های جدید پایه و اساس سیستم مالی بین المللی مبتنی بر دلار را نیز تخریب کرده است.

وزیر دارایی روسیه خاطرنشان کرد: این موضوع ما را مجبور می کند تا در حوزه هایی فعالیتمان را افزایش دهیم؛ از جمله این موارد می توان به استفاده از ارزهای ملی برای فعالیت های صادرات- واردات، یکپارچه سازی سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روسیه برای یکپارچه سازی سیستم های پرداخت گروه بریکس

درخواست روسیه برای یکپارچه سازی سیستم های پرداخت گروه بریکس