مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10اقتصادي

خلع ید از متصرفان 31 هکتار اراضی ملی در فارس


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس اعلام کرد که در ایام ابتدایی امسال و تعطیلات نوروزی، از متصرفان حدود 31 هکتار اراضی ملی این استان، - خلع ید شده است.

عبدالحسن صمدنژاد شنبه 21 فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات حفاظت از اراضی ملی با بهره گیری از 36 اکیپ گشتی در ایام نوروز امسال در فارس اجرایی شد.

او گفت: این اکیپ ها در راستای پایش اراضی ملی و جلوگیری از تخریب و تصرف سودجویان به این عرصه ها حضور داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس افزود: در ایام تعطیلات امسال با پایش مستمر، کنترل، نظارت و تلاش همکاران یگان حفاظت از عرصه های منابع طبیعی 31 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

صمدنژاد گفت: همچنین در این بازه زمانی 10 تن چوب بلوط و600 کیلوگرم زغال جنگلی کشف و ضبط، 75 کوره ی زغالی امحاء و 7 متخلف نیز به همراه 45 دستگاه خودرو دستگیر شدند.

او همچنین از آزاد سازی 31 هکتار از اراضی ملی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: در این راستا نیز 15 فقره پرونده تخریب و تصرف و 21 فقره پرونده خلع ید نیز تشکیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در ادامه با اشاره به نظارت نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در این ایام بویژه روز طبیعت، بیان کرد: توزیع کیسه های زباله در ورودی عرصه های طبیعی شهرستان و بین مردم ارائه هشدارهای لازم برای جلوگیری از قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید از متصرفان 31 هکتار اراضی ملی در فارس

خلع ید از متصرفان 31 هکتار اراضی ملی در فارس