مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10سياسي

میزهای تشریفاتی خدمت/مسؤولان پاسخگوی واقعی مردم باشند


استاندار فارس در جدیدترین دیدار و ملاقات مردمی خود در مسجد وکیل شیراز خطاب به مدیران در سازمان ها و ادارات، از آنها خواست وسایل پاسخگویی به مردم را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در ملاقات مردمی، از بی اثر بودن میزهای خدمت گلایه کرد و گفت: تشریفاتی بودن میز های خدمت جای سوال دارد در صورتی که باید میز های خدمت واقعی تشکیل شود و میز خدمت استانداری نیز الگوی خدمت باشد، چون رضایت مردم و خداوند را در پی خواهد داشت.

استاندار فارس در ادامه بر تداوم حضور میان مردم تاکید و اضافه کرد: بسیار خوشحالم که مدیران استان می توانند گره ای از مشکلات مردم را باز کنند و این دیدار های مردمی ادامه پیدا می کند.

 وی به مدیران استان مأموریت داد که دیدار های مردمی تخصصی را هر ماه یکبار در ادارات خود برگزار کنند.

گفتنی است میزهای خدمت در سال 90، با بخش نامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور به دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شکل گرفت.

  ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست های مراجعان، انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزهای تشریفاتی خدمت/مسؤولان پاسخگوی واقعی مردم باشند

میزهای تشریفاتی خدمت/مسؤولان پاسخگوی واقعی مردم باشند