مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10سياسي

درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از زاکانی برای پیگیری پرونده فروشگاه رفاه


بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای به شهردار تهران خواستار پیگیری خصوصی سازی پرونده فروشگاه رفاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای به علیرضا زاکانی شهردار تهران از وی خواست تا پرونده خصوصی سازی فروشگاه رفاه را پیگیری کند.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم تهران با عرض سلام و احترام همانطور که مستحضرید شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با مصوبه هیئت دولت در سال 1374 به منظور حذف واسطه گری های غیرضروری، تنظیم قیمت کالا در سطح کشور و خدمات رسانی به اقشار کم درآمد تاسیس شد.

در این بین شهرداری تهران همراه با سایر شهرداری های کشور حدود 24 درصد، بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات حدود 62 درصد و بیمه مرکزی همراه با شرکت های بیمه حدود 4 درصد از سهام فروشگاه های زنجیره ای رفاه را تحت مالکیت خود داشته اند که با این اوصاف شهرداری تهران همواره 2 کرسی از 5 کرسی مدیریتی این شرکت را در اختیار داشته است.

با روی کار آمدن دولت یازدهم هیئت مدیره ای برای این شرکت انتخاب می شود که در یک اقدام برنامه ریزی شده، کرسی های مدیریتی شهرداری تهران را حذف و سپس شرکت را زیان ده اعلام می کند تا در نتیجه حدود 62 درصد سهام بانک ها در یک معامله صوری به شرکتی که گردانندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از زاکانی برای پیگیری پرونده فروشگاه رفاه

درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از زاکانی برای پیگیری پرونده فروشگاه رفاه