مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10اقتصادي

سردرگمی مردم از شیوه اطلاع رسانی تعطیلی ها در خوزستان


مردم در خصوص شیوه اطلاع رسانی تعطیلات به دلیل بروز گرد و خاک در استان خوزستان، گله مند هستند.

- ، شنبه شب ساعت 23 بود که اعلام شد به دلیل بروز گرد و خاک و تداوم شرایط بحرانی ناشی از آن، ادارات و مراکز آموزشی فعالیت خود در روز یکشنبه را با دو ساعت تأخیر آغاز می کنند ضمن اینکه دبستان ها و پیش دبستان ها در نوبت صبح هم تعطیل خواهد بود.

در حالی ساعت 9 صبح همه ادارات و بانک های استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده بودند و مردم برای دریافت خدمات بانکی و اداری وارد ادارات و بانک ها شده بودند و تقریباً ساعت از 9 صبح هم گذشته بود، استانداری خوزستان اعلام کرد که ادارات و مراکز آموزشی کلاً برای امروز یکشنبه تعطیل اعلام شده است.

این در حالی است که اغلب دانش آموزان هم به مدرسه خود رفته اند و والدین با سردرگمی عجیبی برای بازگرداندن فرزندان خود مواجه شدند به خصوص افراد شاغل که باید به سرعت خود را از محل کار به مدرسه می رساندند تا فرزندان خود را به خانه بازگردانند.

این تعطیلی باعث اعتراض شدید مردم برای دریافت خدمات اداری و بانکی شده است درحالی که ادارات و بانک ها اصرار به تعطیلی داشتند.

این در حالی است که در همان ساعت های اولیه مشخص بود که حجم گرد و خاک موجود در هوای خوزستان بسیار بالا است و امکان فعالیت ادارات و مدارس وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی مردم از شیوه اطلاع رسانی تعطیلی ها در خوزستان

سردرگمی مردم از شیوه اطلاع رسانی تعطیلی ها در خوزستان