مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10ورزشي

اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت در بوشهر برگزار می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: مرحله نهایی و انتخابی اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت در دو رشته آجرچینی و کاشیکاری دیوار و کف در استان بوشهر برگزار می شود.

- ، عبدالمجید دراهکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد دارای مهارت هم می تواند برای خود و هم برای دیگران ایجاد اشتغال کرده و به جامعه کمک کند و خودباوری ایجاد شده در فرد دارای مهارت باعث می شود که این افراد کمتر گرفتار معضلات و آسیب های اجتماعی شوند.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات مهارت در اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: فردی که دارای مهارت باشد خودباوری بهتری نسبت به افراد فاقد مهارت دارد و به این خودباوری رسیده و احساس می کند که می تواند کاری انجام دهد که حتی دارندگان مدارک دانشگاهی از انجام آن ناتوان هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت بیان کرد: در این اردو پنج شرکت کننده از استان های بوشهر، لرستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در دو رشته با نظارت بیش از هشت کارشناس بین المللی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دو شرکت کننده در رشته آجرچینی و سه شرکت کننده دیگر در رشته کاشیکاری دیوار و کف با هم رقابت خواهند کرد، افزود: پس از چهار هفته رقابت آزمون پایانی جهت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت در بوشهر برگزار می شود

اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت در بوشهر برگزار می شود