مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-10پزشكي

روزه داران می توانند واکسن کرونا دریافت کنند


رییس مرکز بهداشت شهرستان قزوین با ااشره به اینکه روزه داران می توانند واکسن کرونا دریافت کنند؛ گفت: باتوجه به اینکه تزریق واکسن احتمال بروز برخی عوارض ناشی از واکسیناسیون از جمله اُفت فشارخون، - تب و سردردهای مختصری را به همراه دارد بنابراین نیاز است که روزه داران قبل از تزریق واکسن مواد غذایی خاصی را در وعده سحری مصرف کنند.

علیرضا مهرعلیان با اشاره به تزریق واکسن کرونا در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا در این ماه ممنوعیتی ندارد و افراد می توانند واکسن خود را دریافت کنند، باتوجه به اینکه تزریق واکسن احتمال بروز برخی عوارض ناشی از واکسیناسیون از جمله اُفت فشارخون، تب و سردردهای مختصری را به همراه دارد بنابراین نیاز است که روزه داران به موارد زیر توجه کنند.

وی افزود: روزه داران در وعده سحری، افطار و شام از مصرف غذاهای پُرچرب، شور و پُرادویه، پرهیز کنند چراکه این نوع غذاها علاوه بر اینکه ایجاد تشنگی می کند، موجب ضعف سیستم ایمنی بدن نیز می شوند و عملکرد طبیعی بدن را مختل می کنند.

بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، رییس مرکز بهداشت شهرستان قزوین اظهار کرد: همچنین توصیه می شود روزه داران در خوردن مواد قندی و شیرینی ها مانند زولبیا، بامیه، شله زرد در وعده سحری زیاده روی نکنند تا سیستم ایمنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه داران می توانند واکسن کرونا دریافت کنند

روزه داران می توانند واکسن کرونا دریافت کنند