مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-10سياسي

سروری: کوتاهی های دولت قبل در مذاکره با همسایه ها گردوغبار را تشدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران، در سخنرانی پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دنیای فردا دنیا انرژی هسته است گفت: - نائب رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت باید منشا خارجی گردوغبار را با کمک دیپلماسی کنترل کند، گفت: کوتاهی های دولت قبل در تشدید این شرایط موثر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران، در سخنرانی پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دنیای فردا دنیا انرژی هسته است گفت: اگر کشور ها به دانش هسته ای دست پیدا نکنند، باید به تکدی گری از دیگر کشور ها بپردازند.

وی با گرامیداشت روز ملی انرژی هسته ای، دست مذاکره کنندگان را با توجه به دستیابی ایران به این علم باز دانست و گفت: ما ملتی هستیم که فعل خواستن را صرف می کنیم.

سروری درباره اقدام ناجوانمرادنه در صحن حرم مطهر رضوی و تعرض به سه روحانی ابراز داشت: دشمن به دنبال ایجاد زمینه های تشتت و اختلاف است و به تعبیر حضرت آقا جای مظلوم و قاتل را عوض می کند.

وی افزود: ایران در تاریخ جزو کشور هایی است که با همزیستی در کنار مذاهب و اقوام بوده و زمانیکه امریکا در حال خروج از عراق و افغانستان هستند، دشمن به دنبال ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: کوتاهی های دولت قبل در مذاکره با همسایه ها گردوغبار را تشدید کرد

سروری: کوتاهی های دولت قبل در مذاکره با همسایه ها گردوغبار را تشدید کرد