مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-10سياسي

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، با تاسی از سیره عملی ابوالایتام مولی علی (ع)، کمیته امداد با کمک خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی، برای مساعدت به رفع بخشی از نیازهای معیشتی و نیازهای اساسی نیازمندان و خانواده های معزز مورد حمایت امداد، طرح ها و برنامه های مختلفی را در طول این ماه پر خیر و برکت انجام می دهد.

وی گفت: یکی از طرح های این نهاد فراهم آوردن زمینه اطعام و افطاری با شعار اطعام مهدوی برای نیازمندان و خانواده های معزز تحت پوشش است.

مدیرکل کمیته امداداستان بوشهر ادامه داد: در این روش نسبت به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم و توزیع آن در بین خانواده های مورد حمایت امداد اقدام می شود.

میری خاطرنشان کرد: با راه اندازی 30 آشپرخانه در سراسر استان با همت و همکاری مسوولان، خیران و نیکوکاران، از هم اکنون تا پایان ماه مبارک 500 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین با عدم وجود محدودیت های کرونایی، با دعوت از خانواده های مورد حمایت امداد (ایتام و نیازمندان) به تالارها و مساجد در ایام مناسبتی ماه مبارک مانند ایام شهادت، میلاد، لیالی قدر و موارد دیگر سفره های اطعام و افطاری برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری