مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-10اجتماعي

نحوه آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس استثنایی


سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان، چگونگی آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس استثنایی را تشریح کرد.

- محمود بنی اسد در این نشست یکی از شاخص های توسعه عدالت آموزشی را پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی دانست و گفت: آموزش و پرورش استثنایی هفت گروه از دانش آموزان استثنایی شامل دانش آموزان با نیاز های ویژه ذهنی به تعداد 3108، بینایی 89 نفر، شنوایی 213 نفر، جسمی حرکتی 63 نفر، مشکلات رفتاری و اتیسم 44 نفر، چند معلولیتی 195 نفر و مشکلات ویژه یادگیری به تعداد 1670 نفر را تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است.

بنی اسد با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی به سه هزار و 712 دانش آموز با نیازهای ویژه خدمات آموزشی و توانبخشی ارائه می دهد و حدود چهار هزار دانش آموز استثنایی نیز با هوش بهر عادی به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری، در کنار سایر همسالان خود در حال تحصیل هستند و این خدمات در مجموع برای هفت هزار و 712 نفر دانش آموز ارائه می گردد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در ادامه به چگونگی آموزش های حضوری در مدارس استثنایی پرداخت و گفت: میانگین تعداد دانش آموزان در مدارس استثنایی حدود 48 نفر و در کلاس های درس حدود 6 نفر است، لذا مدارس استثنایی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس استثنایی

نحوه آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس استثنایی