مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-10سياسي

احتمالا این بار طرح شفافیت آرا با اعمال تغییراتی تصویب شود


یک نماینده سابق مجلس با بیان اینکه قرارگیری مجدد طرح شفافیت در دستور کار مجلس، نشان می دهد اراده ای برای تصویب آن وجود دارد، گفت: من احتمال می دهم این بار طرح شفافیت آرا با اعمال تغییراتی تصویب شود که البته ممکن است این تغییرات باعث شود این طرح خاصیت اصلی خود را از دست بدهد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده سابق مجلس با بیان اینکه قرارگیری مجدد طرح شفافیت در دستور کار مجلس، نشان می دهد اراده ای برای تصویب آن وجود دارد، گفت: من احتمال می دهم این بار طرح شفافیت آرا با اعمال تغییراتی تصویب شود که البته ممکن است این تغییرات باعث شود این طرح خاصیت اصلی خود را از دست بدهد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به قرارگیری مجدد طرح شفافیت آرا در دستور کار این هفته مجلس، اظهار کرد: تحقق شفافیت از اصلی ترین شعارها و وعده های مجلس یازدهم در آغاز کار بود.

نمایندگان این مجلس به مردم وعده داده بودند که آنان را صادقانه در جریان امور قرار دهند و هیچ چیزی برای مردم محرمانه نباشد.

وی با بیان اینکه تصویب طرح شفافیت آرا رابطه میان مردم و نمایندگان را نزدیک تر می کند، عنوان کرد: مردم نیز انتظار دارند نمایندگان با تصویب طرح شفافیت، به یکی از اصلی ترین وعده های خود جامه عمل بپوشانند، کما اینکه در بسیاری از کشورهای دیگر که بر مبنای مردم سالار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا این بار طرح شفافیت آرا با اعمال تغییراتی تصویب شود

احتمالا این بار طرح شفافیت آرا با اعمال تغییراتی تصویب شود