مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-10سياسي

ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب در استان بوشهر برگزار می شود


ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب در استان بوشهر برگزار می شود.

- ، امید پارسایی فر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 20 فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی است که تا 27 این ماه به نام هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده و در طول این هفته ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای بزرگداشت این شهید برگزار می شود.

رییس حوزه هنری استان بوشهر افزود: هفته هنر هم زمان با سالروز شهادت شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم بوده و به مدت یک هفته فرصتی برای گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی و توجه به هنر انقلاب است.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه توجه ویژه به مساجد و همچنین پرهیز از نگاه مرکز گرایانه سعی داریم برنامه هایی را در شهرستان ها برگزار کنیم.

برگزاری نمایشگاه پوستر و هنرهای تجسمی رییس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: برگزاری نمایشگاه پوستر و هنرهای تجسمی، هنر در مسجد، زنگ هنر در مدرسه، برگزاری نشست تخصصی شعر و قصه هنر انقلاب، اکران مردمی فیلم موقعیت مهدی در اقصی نقاط استان بوشهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

این مقام تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی، تقدیر از روحانیون هنرمند، یاد شهدای هنرمند، یاد پیشکسوتان هنر انقلاب، حضور هنرمندان در صداوسیمای مرکز استان، تولید محتوا در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب در استان بوشهر برگزار می شود

ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب در استان بوشهر برگزار می شود