مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-10سياسي

«تولید تکنولوژی» از مصادیق تحقق شعار سال است


احمد دنیا مالی مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت تولید را رکن پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: تولید یکی از پراهمیت ترین موضوعات جاری کشور است که رهبری معظم انقلاب با توجه به اهمیت ابعاد آن طی سال های اخیر در تعیین شعارهای راهبردی سال از آن یاد می کند.

وی خودکفایی همه جانبه در کشور را از جنبه های توجه به تولید برشمرد و افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان در عرصه های تولید بیشتر بهره گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم صنعتی شدن علوم تأکید کرد و گفت: باید از تمام دانشی که دنیا از آن در تولید و افزایش کیفیت بهره گرفته، استفاده شود.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار راهبردی تعیین شده از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مهم ترین اهدافی که در شعار سال باید دنبال شود، تولید تکنولوژی در کشور با تقویت بنیه دانش بنیانی ها است.

دنیا مالی با اشاره به ظرفیت کم نظیر نخبگان و جوانان در تحقق شعار سال، بیان کرد: باید به ایده ها و خلاقیت جوانان دانش بنیان و فناور فرصت داد تا نتیجه این فرصت و اعتماد، افزایش تولید همراه با افزایش کیفیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید تکنولوژی» از مصادیق تحقق شعار سال است

«تولید تکنولوژی» از مصادیق تحقق شعار سال است