مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-10سياسي

برگزاری نخستین شب خاطره شهدای مواجهه با اسراییل در یزد


سرپرست حوزه هنری یزد با اعلام برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: نخستین شب خاطره شهدای یزدی مواجهه با اسراییل در شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصادق کوچک زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به همین مناسبت در یزد خبر داد.

وی مراسم شب زنده داری ویژه هنرمندان و اهالی هنر را از جمله برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و افزود: این محفل صمیمانه که شامل برنامه های متنوع است از ساعت 22 پنجشنبه 25 فروردین تا سحرگاه جمعه 26 فروردین در حوزه هنری استان برگزار می شود.

سرپرست حوزه هنری یزد رونمایی از سردیس شهید سیدمرتضی آوینی در حوزه هنری استان، رونمایی سند تحول و چشم انداز حوزه هنری یزد، برگزاری محفل طنز قندشکن همزمان با شب میلاد کریم اهل‎بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع هنر انقلاب اسلامی در نگارخانه حوزه هنری استان را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

کوچک زاده گفت: غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تولید و انتشار نماهنگ روز جهانی قدس، رونمایی از تازه های نشر حوزه هنری یزد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین شب خاطره شهدای مواجهه با اسراییل در یزد

برگزاری نخستین شب خاطره شهدای مواجهه با اسراییل در یزد