مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-10سياسي

عضو شورای شهر تهران چرا مدارس در آلوده ترین شهر جهان تعطیل نشد؟


ما هم معتقدیم که تعطیلی مدارس و ادارات اولین و ساده ترین راه حل است و باید برای آلودگی هوای تهران عزمی ملی و همت همگانی صورت گیرد؛ اما فراموش نکنیم که در برابر جان شهروندان مسئول هستیم و باید برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

- ما هم معتقدیم که تعطیلی مدارس و ادارات اولین و ساده ترین راه حل است و باید برای آلودگی هوای تهران عزمی ملی و همت همگانی صورت گیرد؛ اما فراموش نکنیم که در برابر جان شهروندان مسئول هستیم و باید برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران خطاب به استاندار تهران اعلام کرد: اقای استاندار شاخص هوای تهران باید به چه مرحله ای می رسید که جان مردم و شهروندان برای شما مهم تلقی شود و اقدام به تعطیلی مدارس و ادارات می کردید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران در دو روز گذشته شرایط بحرانی جوی را پشت سر گذاشت و امروز نیز به واسطه لطف خدا و وزش باد آلودگی هوا کاهش پیدا کرد، گفت: در روز شنبه وجود ذرات معلق زیر 10 میکرون با شاخص 500ppm، شهر تهران را به آلوده ترین شهر جهان تبدیل کرد که به دنبال آن کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل شد و تصمیم این کمیته بر آن شد تا مدارس و ادارات تعطیل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران چرا مدارس در آلوده ترین شهر جهان تعطیل نشد؟

عضو شورای شهر تهران چرا مدارس در آلوده ترین شهر جهان تعطیل نشد؟