مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-10سياسي

اهمیت استاندارد سازی برای توسعه بستر اقتصاد خدمات


حوزه روانشناسی یکی از بخش های مهم برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در فضای مجازی کشور به خصوص در دوران پساکرونا است و نظارت بر تبلیغات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی در دیدار با رییس سازمان نظام روانشناسی بر تسریع بررسی مطالبات فعالان و مدیران برنامه ها و سکوهای روانشناسی در فضای مجازی کشور و اهمیت ایجاد استاندارد سازی برای ساماندهی این حوزه تاکید کرد.

وی گفت: حوزه روانشناسی یکی از بخش های مهم برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در فضای مجازی کشور به خصوص در دوران پساکرونا است و نظارت بر تبلیغات، احراز هویت، ارزیابی برخط و استانداردگذاری از جمله اقداماتی است که باید هر چه سریعتر در این حوزه صورت گیرد.

بنابراین گزارش، در این دیدار نمایندگان بخش خصوصی برنامه ها و سکوهای روانشناسی در کشور ضمن تاکید بر اهمیت سه حوزه فنی و تکنیکی، اقتصاد دیجیتال و کیفیت ارایه خدمات روانشناسی؛ چالش ها، آسیب ها و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

فعالان برنامه ها و سکوهای روانشناسی کشور که در دو گروه آموزش و خدمات کارگاهی و ارایه خدمات روانشناسی و درمانی فعال هستند، تاکید کردند که ساماندهی مقرره گذاری و قانون گذاری به خصوص برای شناسایی شبه روانشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استاندارد سازی برای توسعه بستر اقتصاد خدمات

اهمیت استاندارد سازی برای توسعه بستر اقتصاد خدمات