مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-10پزشكي

ارائه خدمات توانبخشی و دارویی هلال احمر کردستان به 22 هزار نفر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از 22 هزار نفر در سال گذشته از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره مند شده اند.

- پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 22 هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره مند شدند.

  وی تصریح کرد: از این تعداد، 710 نفر خدمات ارتوپدی، 900 نفر خدمات فیزیوتراپی و 20هزار و هشتصد800 نفر خدمات دارویی دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: در بخش درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، پروتز دست، پروتز زانو، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، واکسیناسیون و .

با حضور نیرو های مجرب و خدمات پیشرفته به مراجعان ارائه می شود و سالم سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین دغدغه های جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، طرف قرارداد تمامی بیمه ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین و بیماران است.

جلالی افزود: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام بشری و حمایت از سلامت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی و دارویی هلال احمر کردستان به 22 هزار نفر

ارائه خدمات توانبخشی و دارویی هلال احمر کردستان به 22 هزار نفر