مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-10سياسي

محمدحسنی: فارسی زبانان عضو خانواده «اوج» می شوند


مسئول سازمان هنری رسانه ای «اوج» گفت:با رونمایی از سامانه آموزشی آنلاین «رویاد»، خیلی ها از ایران و کشورهایی همچون افغانستان، تاجیکستان دیگر پشت در نمی مانند و عضوی از خانواده «اوج» می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سامانه آموزشی رویاد  شامگاه شنبه 20 فروردین همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور برخی از نمایندگان مجلس، مدیران دانشگاه تهران،مؤسسات دانش بنیان و مدیران سازمان اوج در کافه نخلستان سازمان اوج برگزار شد؛ ضمن رونمایی رسمی از  سامانه آموزشی رویاد به ویژگی های آن نیز اشاره شد.

 در بخشی از این مراسم ناصر نادری مسئول شتابدهی و امور استان های سازمان اوج، با اشاره به مسیر شکل گیری سامانه رویاد و نحوه همکاری با پژوهشکده دانشگاه تهران در این طرح آموزشی ملی گفت: تقریباً 10 سال پیش بود که سازمان اوج کارش را آغاز کرد که در آن زمان یک همکاری آموزشی مطلوبی بین اوج و انجمن سینمای جوان شکل گرفت و امروز برخی از نیروهایی که آن زمان آموزش دیدند در عرصه های مختلف هنر سینما حضور جدی دارند.

وی افزود: حدود یک سال و نیم قبل آقای احسان محمدحسنی پیشنهادی دادند که بحث آموزش هنر رسانه به شکل جدی تری در ذیل سازمان اوج ایجاد شود و به هین منظور به فکر شکل دهی معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدحسنی: فارسی زبانان عضو خانواده «اوج» می شوند

محمدحسنی: فارسی زبانان عضو خانواده «اوج» می شوند