مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-10اقتصادي

احتمال کاهش محدودیت های کرونایی در شانگهای


پس از انجام مرحله دیگری از تست گسترده کروناویروس، کاهش محدودیت ها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات شانگهای روز گذشته (شنبه) اظهار داشتند: به زودی و 14 روز پس از انجام دور دیگری از آزمایش های سراسری کووید-19، لغو قرنطینه و کاهش محدودیتها در مناطقی که هیچ مورد مثبتی از کروناویرس را گزارش نکرده اند، آغاز خواهد شد.

دور جدید تستهای تشخیص کرونا در حالی در شهر شانگهای انجام می شود که روز شنبه حدود 23 هزار مورد ابتلا گزارش شد که بیشتر آنها بدون علامت بودند.

از 28 مارس بخشهای وسیعی از شانگهای با جمعیتی بالغ بر 26 میلیون نفر به حالت قرنطینه درآمده است که منجر به اعتراض شهروندان در مورد کمبود مواد غذایی و مایحتاج اولیه شده است.

مقامات گوانگژو نیز به طور جداگانه اعلام کردند که شهر شمال غربی هنگ کنگ، تست انبوه کرونا از 18 میلیون شهروند خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، معاون شهردار شانگهای اعلام کرده است که بر اساس اقدامات جدید، مناطق این شهر بسته به نتایج آخرین دور تستهای تشخیصی دسته بندی می شوند و طبق این گروه بندی ها، محدودیتها در نظر گرفته می شود.

به طور مثال، ساکنان مناطقی که در دو هفته گذشته بدون عفونت بوده اند، می توانند تردد داشته باشند اگرچه برپایی تجمعات همچنان محدود خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش محدودیت های کرونایی در شانگهای

احتمال کاهش محدودیت های کرونایی در شانگهای