مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-10اقتصادي

تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها نیاز به آسیب شناسی دارد


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها نیاز به آسیب شناسی دارد، تشکیل شعبه ویژه حل اختلاف جهت تامین دلیل برای فعالان اقتصادی در خصوص محاسبه نرخ سود بانکی و رعایت ضوابط بانک مرکزی را پیشنهاد داد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها نیاز به آسیب شناسی دارد، تشکیل شعبه ویژه حل اختلاف جهت تامین دلیل برای فعالان اقتصادی در خصوص محاسبه نرخ سود بانکی و رعایت ضوابط بانک مرکزی را پیشنهاد داد.

غلامعلی دهشیری با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه بر موضوع تحقق شعار سال در محورهای 15 گانه ابلاغی به عنوان نقشه راه سال 1401، گفت: در این راستا مجموعه قضایی استان تمام ظرفیت خود را در حوزه حمایت از کارآفرینان، تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان با هدف تحقق شعار سال و حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه در جامعه پای کار خواهد آورد.

وی با بیان این که حسب اعلام شش ماهه اول سال 1400 حدود 42 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی کشور در حوزه بانک ها بوده است، اظهار کرد: در گزارش اعلام شده از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه کشور واحدهای تولیدی استان های یزد، فارس و قزوین با بیشترین چالش در حوزه بانکی روبرو هستند که حل این مشکل نیازمند همراهی و همدلی بیشتر بانک های استان به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها نیاز به آسیب شناسی دارد

تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها نیاز به آسیب شناسی دارد