مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-10حوادث

تشکیل 541 پرونده برای متخلفان منابع طبیعی در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 541 پرونده در زمینه های مختلف برای متخلفان منابع طبیعی استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال گذشته 541 پرونده در زمینه های مختلف برای متخلفان منابع طبیعی استان تشکیل شد.

وی بیان داشت: این تعداد پرونده ها در زمینه  قاچاق چوب، تعرض به اراضی ملی، زغال چوب و چرای بی رویه دام بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی افزود: این تعداد پرونده در برخی بخش ها مانند برداشت محصولات فرعی نسبت به سال 99 افزایش و در برخی بخش ها مانند ماده 42 کاهشی بوده است.

نصرآبادی ادامه داد: سال 1400 تخلف ماده 48 مربوط به برداشت محصولات فرعی 24 پرونده به وزن حدود 6 تن تشکیل شد اما در سال 99 تنها 9 پرونده با وزن بیش یک تن داشتیم.

وی توضیح داد: دلیل افزایش محصولات فرعی در سال 1400 کشف گونه کما بوده که به دلیل بارندگی اواخر سال، رشد اینگونه گیاهی بیشتر بود و به نسبت برداشت نیز افزایش یافت اما در سال 99 به دلیل خشکسالی حمل گونه کما انجام نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل 158 پرونده در بحث ماده 50 (چرای غیر مجاز)برای سال 1400، گفت: این تخلف نسبت به سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 541 پرونده برای متخلفان منابع طبیعی در خراسان جنوبی

تشکیل 541 پرونده برای متخلفان منابع طبیعی در خراسان جنوبی