مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-10سياسي

محمودوند: درصد ناچیزی از مشکل ریزگردها به داخل کشور مربوط می شود


نماینده مردم خرم آباد در مجلس علت وقوع بحران ریزگردها در کشور را ناشی از اقدامات کشورها پیرامونی دانست و گفت: سدسازی های غیراصولی و ناجوانمردانه، - نماینده مردم خرم آباد در مجلس علت وقوع بحران ریزگردها در کشور را ناشی از اقدامات کشورها پیرامونی دانست و گفت: سدسازی های غیراصولی و ناجوانمردانه، عراق، ایران، و دیگر کشورها را نابود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: رییس جمهور آمریکا رسما نام نیروی قدس سپاه را به زبان می آورد و می گوید باید با آن برخورد شود.

باید به جو بایدن گفت که نیروی پر قدرت سپاه همان نیرویی است که وقتی ارتش شما در منطقه زمین گیر شد، این سربازارن خدا بودند که مقابل تروریست های وحشی مردانه جنگیدند.

کافیست به دستگاه ارزیابی امنیتی کشورتان دستور دهید که اگر نیروی قدس نبود، نیروهای وحشی در جریان بهار عربی و موضوع سوریه با کارهای انتحاری چه غرب چه بلایی که سر شما نمی آوردند.

امروز به جای سپاسگزاری، گستاخانه موضوعی فراحقیقت مطرح می کنید.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادمه نطقش به فشار سنگین معیشتی بر بازنشستگان و مستمری بگیران اشاره کرد و از رییس مجلس یازدهم خواست تا به جد این موضوع را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودوند: درصد ناچیزی از مشکل ریزگردها به داخل کشور مربوط می شود

محمودوند: درصد ناچیزی از مشکل ریزگردها به داخل کشور مربوط می شود