مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-10ورزشي

فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت تحریم ها را خنثی کند


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت جهت خنثی سازی و رفع تحریم های ظالمانه سعی و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

- نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت جهت خنثی سازی و رفع تحریم های ظالمانه سعی و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی فروردین در نطق میان دستور خود در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعرض بی شرمانه عوامل استکبار جهانی و تروریست های تکفیری به حریم قدسی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) بیان کرد: شهادت دو نفر از بهترین و فداکارترین فرزندان روحانی و جهادگر ملت با زبان روزه را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت دو ضایعه بزرگ به محضر شریف حضرت بقیه الله و مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و روحانیت مبارز و ملت شریف ایران از مسئولان امنیتی و قضایی و آحاد مردم می خواهم که با هوشیاری کامل توطئه استعماری ایجاد اختلاف و درگیی مذهبی را در نطقه خفه نمایند و بار دیگر استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش ناکام گذارند.

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال در کشور قطر خاطرنشان کرد: با توجه به سفر رییس جمهور به کشور قطر و توافق های حاصله، فرصت مغتنمی برای رونق گردشگری ورزشی با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت تحریم ها را خنثی کند

فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت تحریم ها را خنثی کند