مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-10اقتصادي

تشکیل 53 پرونده قضایی برای موارد تخلف بهداشتی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان از انجام بیش از 7 هزار و 600 مورد بازدید نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراکز تهیه، عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی در استان و با هدف حفظ و حراست از سلامت و امنیت غذایی در جامعه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان از انجام بیش از 7 هزار و 600 مورد بازدید نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراکز تهیه، عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی در استان و با هدف حفظ و حراست از سلامت و امنیت غذایی در جامعه خبر داد.

مهدی حسینی در گفت وگو با ایسنا گفت: از ابتدای طرح کنترل و تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام تعطیلات نوروز دامپزشکی تعطیل نبوده است و همکاران و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی به طور مستمر در قالب اکیپ های نظارتی و کشیک در حال خدمت رسانی بوده اند.

وی اظهار داشت: از 14 اسفند ماه همزمان با آغاز طرح تشدید تا 20 فروردین ماه حدود 7هزار و 600 مورد بازدید از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان انجام شده است که طی این بازدید ها بیش از 400 مورد غیر بهداشتی و تخلف مشاهده شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد: در بازدیدهای نظارتی صورت گرفته در مجموع از موارد تخلف بهداشتی رویت شده حدود 253 تن فرآورده خام دامی ناسالم و غیر بهدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 53 پرونده قضایی برای موارد تخلف بهداشتی در سیستان و بلوچستان

تشکیل 53 پرونده قضایی برای موارد تخلف بهداشتی در سیستان و بلوچستان