مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-10سياسي

آزادسازی 31 هکتار از اراضی ملی استان فارس


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از اجرای عملیات حفاظت از اراضی ملی با 36 اکیپ گشتی در ایام نوروز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال عملیات حفاظت از اراضی ملی در قالب 36 تیم گشت و مراقبت از این اراضی اجرا گردید.

عبدالحسن صمد نژاد با اعلام این خبر گفت: این اکیپ ها در راستای پایش اراضی ملی و جلوگیری از تخریب و تصرف سودجویان به این عرصه ها حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: در ایام تعطیلات امسال با پایش مستمر، کنترل، نظارت و تلاش همکاران یگان حفاظت از عرصه های منابع طبیعی 31 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

صمد نژاد گفت: همچنین در این بازه زمانی 10 تن چوب بلوط و600 کیلوگرم زغال جنگلی کشف و ضبط، 75 کوره وره زغالی امحاء و 7 متخلف نیز به همراه 45 دستگاه خودرو دستگیر شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در ادامه از آزاد سازی 31 هکتار از اراضی ملی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: در این راستا نیز 15 فقره پرونده تخریب و تصرف و 21 فقره پرونده خلع ید نیز تشکیل گردید.

  وی در ادامه با اشاره به نظارت نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در این ایام بویژه روز طبیعت افزود: توزیع کیسه های زباله در ورودی عرصه های طبیعی شهرستان و بین مردم ارائه هشدارهای لازم جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 31 هکتار از اراضی ملی استان فارس

آزادسازی 31 هکتار از اراضی ملی استان فارس