مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-10سياسي

جای خالی دانه درشت ها در لیست بانکها/ مواجهه قوه قضاییه با بدهکاران


انتشار لیست بدهکاران بانکی از سوی چند بانک اقدام قابل تاملی است اما همه ماجرا به اینجا ختم نمی شود و اقدامات دستگاه قضا در وصول معوقات و جای خالی اشخاص دانه درشت قابل طرح و رسیدگی است.

- ، موضوع انتشار لیست بدهکاران بانکی امر جدیدی نیست و به فراخور زمان در هر دولتی چندین بار این موضوع مطرح و حتی در ده سال اخیر چندین لیست هم از سوی بانک ها منتشر شد به طوری که همواره این لیست ها با چالش هایی بین چندین نهاد و دستگاه هم همراه بود.

محسنی اژه ای زمانی که دادستان کل کشور و همچنین سخنگوی قوه قضاییه بود بارها انتقاداتی را به موضوع بدهکاران بانکی داشت، وی حتی در سال 93 و در واکنش به انتشار لیست بدهکاران بانکی اعلام کرده بود که اسامی برخی ابربدهکاران میلیاردی در این لیست دیده نمی شود.

دهه گذشته بارها و بارها قوه قضاییه به موضوع بدهکاران بانکی اشاره کرده و حتی بازداشت ها و رسیدگی هایی را هم انجام داده است که از جمله آنها می توان به بابک زنجانی، دانیال زاده، روز چنگ، ریخته گران، باقری درمنی و.

اشاره کرد.

محسنی اژه ای در یکی از اولین نشست های خود در کسوت ریاست قوه قضاییه در نشستی دو ساعته پای حرف ها و درد و دل های اعضای شورای هماهنگی بانک ها نشست تا مسائل و مشکلات شبکه بانکی کشور را از زبان مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی بشنود و از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی دانه درشت ها در لیست بانکها/ مواجهه قوه قضاییه با بدهکاران

جای خالی دانه درشت ها در لیست بانکها/ مواجهه قوه قضاییه با بدهکاران