مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-10اجتماعي

مسوولین سازمان محیط زیست درباره آلودگی هوا در شورای شهر تهران توضیح دهند


تقاضا دارم هیات رییسه شورا از مسوولین سازمان محیط زیست بخواهند تا با حضور در شورای شهر درباره آلودگی هوا توضیح دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید جعفر تشکری هاشمی در صحن امروز شورای شهر درباره وقوع طوفان گرد و غبار در تهران و غلظت ذرات آلاینده، اظهارداشت: قانون گذار شرایط و قواعدی را تعریف کرده که مدیران و مسوولان بر اساس آن اقدام کنند و طبق تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک تعریف شده که دولت آیین نامه ای را برای این شرایط مشخص کند و بر اساس آن تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه در شرایط وجود ذرات آلاینده با غلظت کمتر از 10 میکرون از 151 تا 200 ppm وضعیت قرمز خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این شرایط باید تمام فعالیت های عمرانی، کارگاه های شن و ماسه همچنین تمام مقاطع تحصیلی تعطیل شود.

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه در وضعیت بنفش و غلظت 200 تا 300 ppm باید از تردد خودروهای شخصی در شهرها جلوگیری شود و ادارات، مدارس و دانشگاه ها تعطیل شود، تصریح کرد: در وضعیت قهوه ای که به 500 می رسد باید شهر به حالت تعطیلی درآید.

وی افزود: میانگین غلظت به 492 ppm رسید و در برخی ایستگاه ها اعداد بیشتری به ثبت رسیده اما به هر شکل استاندار تهران باید اعلام کند که چرا علیرغم مصوبه دولت مبنی بر تعطیلی فعالیت ها، به تعطیلی یک بازی فوتبال بسنده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین سازمان محیط زیست درباره آلودگی هوا در شورای شهر تهران توضیح دهند

مسوولین سازمان محیط زیست درباره آلودگی هوا در شورای شهر تهران توضیح دهند