مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-10سياسي

مجلس طرح دوفوریتی را برای ساماندهی بازار خودرو ارائه کند


از مجلس می خواهیم یک طرح دوفوریتی را برای ساماندهی بازار خودرو ارائه کند تا انحصار در بازار خودروها بعد از انقلاب برای همیشه شکسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 فروردین) در نطق میان دستور خود با اشاره به ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی و تسلیت به علما و طلاب حوزه های علمیه اظهار داشت: از دستگاه های امنیتی کشور خواست تا بیش از پیش در حفظ جان و امنیت مردم کشور کوشا باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اخیرا شاهد سرمازدگی بیش از حد محصولات کشاورزی به ویژه گندم بودیم و اگر دولت نتواند برنامه ریزی منسجمی برای کنترل قیمت گندم داشته باشد، قطعاً در تابستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

  عضو مجمع نمایندگان استان فارس خاطر نشان کرد: بیمه محصولات کشاورزی به دلیل عدم عملکرد مناسب دستگاه های متولی، باعث عدم اعتماد در بین کشاورزان شده و کشاورزان محصولات کشاوری را بیمه نکرده اند که این مسئله باعث خسارت بیش از پیش به جامعه کشاورزان شده است.

صالحی بیان داشت: سیاست های غلط در صادرات و واردات محصولات کشاورزی باعث شده برخی از محصولات تا 40 هزار تومان افزایش قیمت داشته باشد که می طلبد وزارت جهاد کشاورزی جدی تر و با اتخاذ سیاست های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس طرح دوفوریتی را برای ساماندهی بازار خودرو ارائه کند

مجلس طرح دوفوریتی را برای ساماندهی بازار خودرو ارائه کند