مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-10سياسي

400 واحد مسکن در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری احداث می شود


تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در راستای احداث 400 واحد مسکن ویژه خانواده های نیازمند امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری و بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان در راستای احداث مسکن ویژه خانواده های نیازمند امضا شد.

جاسم محمدی فارسانی در این جلسه با بیان اینکه احداث مسکن ایمن و مقاوم یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد است، گفت: ارائه این خدمت مهم به خانواده های نیازمند بدون مشارکت نهادها، خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان امکان پذیر نیست.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه 400 واحد مسکن در روستاهای استان با اولویت مناطق محروم احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی 283 واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان این نهاد احداث و تحویل داده شد.

هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: ایجاد زمینه توسعه و آبادانی مناطق محروم از رویکردهای سازمان بسیج سازندگی است که احداث مسکن از جمله پروژه های محرومیت زدایی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 واحد مسکن در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری احداث می شود

400 واحد مسکن در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری احداث می شود