مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-10اقتصادي

روند تامین مسکن برای محرومین آذربایجان غربی تسریع شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

- ارومیه - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر یاسر رهبردین پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تأمین مسکن محرومین استان ضمن قدردانی از عملکرد بانک ها و دستگاه های متولی در تأمین مسکن برای محرومان در سال گذشته، افزود: بانک ها ملزم به همکاری با دستگاه های متولی در تأمین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین آذربایجان غربی هستند.

وی در ادامه محرومیت زدایی را از اولویت های دولت سیزدهم اعلام کرد و یادآور شد: مجموعه دولت در آذربایجان غربی در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی، رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی روانسازی تأمین تسهیلات ساخت مسکن برای محرومین را نیز ضروری دانست و افزود: با ساماندهی سازوکار تأمین مسکن برای محرومین، از هم اکنون برای ساخت مسکن محرومان در سال 1401، برنامه ریزی لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تامین مسکن برای محرومین آذربایجان غربی تسریع شود

روند تامین مسکن برای محرومین آذربایجان غربی تسریع شود