مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-10سياسي

ورودی های شهر اصفهان ساماندهی شود


فرماندار اصفهان با بیان اینکه توجه به ورودی های شهر اصفهان به خصوص در قسمت شرق و جنوب حائز اهمیت است، گفت: ناهماهنگی هایی وجود دارد که نیازمند طرح مشترک و مطالعات دقیق و درست است تا این مسائل هموار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان صبح امروز با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رویکردهای شورای شهر ششم نسبت به مسائل مختلف قابل تقدیر است، از جمله این رویکردها که در برنامه ها و بودجه سال جاری مشاهده می شود توجه به عدالت در بخش ها و سیاست های مختلف، فسادستیزی و توجه به سالم تر شدن بخش های مختلف شهرداری و محله محوری توجه به محلات در ابعاد مختلف و تعیین محلات مشخص برای ارائه خدمات ویژه است.

وی افزود: همدلی اعضای شورا و شهردار و عزم و اراده برای خدمت، وقت گذاری و در بین مردم بودن و برنامه محوری در بسیاری از بخش ها نیز در عملکرد شورا مشهود است، همچنین مبانی دقیق و درستی از جمله انقلابی گری، روحیه جهادی و سلامت در ابعاد مختلف برای انتصابات در مجموعه شهرداری مدنظر شورای شهر بوده که دقیق و درست است.

درخواست مردم افزایش همدلی میان مسؤولان است احمدی در ادامه با اشاره به شرایط سخت در زمان تحویل گرفتن شورا توسط اعضای جدید و کم و کاستی ها و بدهی ها تأکید کرد: همین شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های شهر اصفهان ساماندهی شود

ورودی های شهر اصفهان ساماندهی شود