مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-10سياسي

شخصیت شهید صیاد کاملا معرفی نشده است


فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت:یادداشت ها و دستنوشته های باقیمانده از شهید صیادشیرازی از برنامه ریزی های روزانه وی برای زندگی فردی و سازمانی حکایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی، در سخنانی بیان کرد: سخن گفتن در مورد ابعاد شخصیت و اندیشه های تابناک شهید صیاد این الگوی فرمانده ماندگار قرن بیستم، کاری بس دشوار است، به همین دلیل دست یابی به افق اندیشه های این شخصیت عظیم برای اندیشمندان اگر غیر ممکن نباشد، آسان نیز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تا به حال مقالات و کتاب های بسیاری در این زمینه معرفی شهید صیادشیرازی نوشته شده است، افزود: در معرفی شخصیت کامل آن رادمرد بزرگ اسلام به پایان راه نرسیده ایم، بلکه هنوز برای شناخت کامل هویت آن شخصیت فرزانه، راهی دراز در پیش داریم، چرا که امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق، فداکار دین، مومن، پارسا، پرهیزکار، پاک نهاد، مصمم و شجاع بوده و جبهه های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خودگذشتگی او حفظ کرده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تجلیل از اخلاص، صفا و فداکاری سپهبد شهید صیاد شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت شهید صیاد کاملا معرفی نشده است

شخصیت شهید صیاد کاملا معرفی نشده است