مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-10اجتماعي

مدیریت فشل در خوزستان/ مدیران برای بی برنامگی خود پاسخگو باشند


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: مردم خوزستان نباید تاوان بی سلیقگی و بی عرضگی مدیران را پس بدهند و مدیران استان باید بابت تصمیم گیری بی هنگام خود پاسخگو باشند.

- سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استانداری خوزستان شب گذشته آن هم ساعت 23 تعطیلی مقطع پیش دبستانی و مدارس ابتدایی را تعطیل و آغاز به کار ادارات، دانشگاه ها، بانک ها و مدارس مقطع دبیرستان را با دو ساعت تأخیر اعلام کرد.

وی افزود: ساعتی بعد با ارسال اصلاحیه ای تعطیلی مقطع پیش دبستانی و دبستان فقط برای تایم صبح اعلام شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: امروز نیز با وجود اینکه دانش آموزان در مدرسه و کارمندان در محل کار حاضر شدند و مردم نیز برای دریافت خدمات به ادارات و بانک ها مراجعه داشتند اما از دریافت خدمات محروم شدند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: این تصمیم گیری لحظه ای و بدون هیچگونه تدبیر نشان دهنده مدیریت فشل است؛ وقتی همه مردم برای دریافت خدمات رفته بودند، ای کاش حداقل ساعت 12 تعطیلی اعلام می شد.

حسینی ادامه داد: بیرون کردن مردم بی حرمتی و بی احترامی به شأن و جایگاه آنهاست؛ این تصمیم گیری های لحظه ای باید متوقف و با مسببان و بانیان آن برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت فشل در خوزستان/ مدیران برای بی برنامگی خود پاسخگو باشند

مدیریت فشل در خوزستان/ مدیران برای بی برنامگی خود پاسخگو باشند