مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-10سياسي

240 هزار کرمانشاهی پزشک خانواده دارند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 360 هزار نفر در استان زیر پوشش برنامه ارجاع شهری قرار دارند که برای 240 هزار نفر از این تعداد پزشک خانواده تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح پزشک خانواده از مرداد سال گذشته با اولویت زیرپوشش قرار گرفتن محلات محروم و حاشیه نشین در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون جمعیتی بالغ بر 360 هزار نفر زیر پوشش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع شهری قرار گرفته که تاکنون 157 پزشک خانواده برای 240 هزار نفر از این تعداد تعیین شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: به علت کمبود پزشک در استان هنوز برای تعدادی پزشک خانواده تعیین نشده که این افراد می توانند با مراجعه به سیستم دولتی(درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی) خدمات درمانی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان برای هر نوع فعالیت و خدمات درمانی ابتدا باید به پزشک خانواده مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک ارجاع داده می شوند.

قادری تصریح کرد: لازم و ضروری است که طی 6 ماه از انتصاب پزشک خانواده، حتما ویزیت پایه انجام شود در صورت عدم مراجعه بیمه شدگان در این مدت زمان ممکن است بیمه آن ها غیرفعال شود و در خدمات درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 هزار کرمانشاهی پزشک خانواده دارند

240 هزار کرمانشاهی پزشک خانواده دارند