مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-10سياسي

لزوم سرعت دهی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی


کاهش نزولات آسمانی باعث کمبود آب شده و بخش صنعت و کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است لذا ضرورت دارد موضوع مگاپروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکز با سرعت بیشتری پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدجواد عسکری رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: کاهش نزولات آسمانی باعث کمبود آب شده و بخش صنعت و کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است لذا ضرورت دارد موضوع مگاپروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکز با سرعت بیشتری پیش رود.

وی خطاب به وزیر نیرو و دولت افزود: باید بخش تولید در حوزه کشاورزی به ویژه نسبت به موضوع قطع 4 ساعته الکتروپمپ های کشاورزی و همچنین افزایش قیمت برق مصرفی کشاورزان تجدیدنظر لازم صورت گیرد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: همچنین از وزارت آموزش و پرورش می خواهم نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای خرید خدمت، حق التدریس، نهضت سوادآموزی، شرکتی ها و مهدکودکی ها اقدام لازم صورت گیرد.

عسکری یادآور شد: همچنین لازم است با توجه به آمار بالای تصادفات و حوادث جاده ای، مسیرها مواصلاتی داراب و زرین دشت تأمین قیر شوند و پروژه های در دست اقدام هر چه سریعتر نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرعت دهی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی

لزوم سرعت دهی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی