مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-10اقتصادي

سلام فارابی وارد بورس ایران می شود


پذیره نویسی نخستین صندوق سهامی قرن با نماد «سلام» از 22 فروردین ماه جاری در بورس آغاز می شود.

این صندوق که از نوع قابل معامله(ETF) است، با مدیریت حرفه ای سبدگردان فارابی، - پذیره نویسی نخستین صندوق سهامی قرن با نماد سلام از 22 فروردین ماه جاری در بورس آغاز می شود.

این صندوق که از نوع قابل معامله(ETF) است، با مدیریت حرفه ای سبدگردان فارابی، پرتفویی از سهام برترین شرکت های بورسی و فرابورسی را تشکیل می دهد و سرمایه گذاران آن به سادگی می توانند از طریق سامانه معاملات آنلاین همه کارگزاری ها در آن سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صندوق سرمایه گذاری سلام فارابی، طبق مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صندوق سرمایه گذاری جدید سبدگردان فارابی در فهرست صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله(ETF) در بورس اوراق بهادار تهران با نماد سلام درج شد.

صندوق سهامی سلام با مزیت هایی نظیر نقدشوندگی بالا، مدیریت حرفه ای دارایی، سرمایه گذاری معاف از مالیات و امکان خرید و فروش یا سرمایه گذاری از طریق سامانه های معاملات آنلاین همه کارگزاری ها، یکی از جذاب ترین گزینه های سرمایه گذاری در بازار سرمایه محسوب می شود.

نحوه شرکت در پذیره نویسی پذیره نویسی واحدهای عادی صندوق سهامی سلام از روز دوشنبه 22 فروردین ماه 1401 به مدت 5 روز کاری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام فارابی وارد بورس ایران می شود

سلام فارابی وارد بورس ایران می شود