مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-10حوادث

محکومیت 58 میلیون تومانی برای دارندگان ماینر قاچاق


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان پرونده های قاچاق ماینر علاوه بر ضبط کالا به ترتیب به پرداخت مبلغ 29 میلیون تومان در هوره، - محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بر اساس دریافت گزارشات مختلف مبنی بر نگهداری ماینر در منزل مسکونی شهر هوره، یک کارگاه تولیدی در شهرستان شهرکرد و منزل مسکونی در شهر شهرکرد مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و ادارات برق شهرستان ها به محل ها مراجعه کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: طی بازرسی های انجام شده تعداد 3 دستگاه ماینر به ظن قاچاق از هوره، یک دستگاه از کارگاه تولیدی و 7 دستگاه از شهر شهرکرد کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: گزارشات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع و پرونده ها در شعبه سوم تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد رسیدگی شد که به دلیل عدم ارائه هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به شعبه دال بر ورود قانونی این دستگاه ها به کشور و عدم ارائه مجوز تأسیس و بهره برداری، قاچاق بودن کالاها محرز اعلام شد.

عمرون با اشاره به محکومیت 58 میلیون تومانی متهمان بیان داشت:  متهمان پرونده های قاچاق ماینر علاوه بر ضبط کالا به ترتیب به پرداخت مبلغ 29 میلیون تومان در هوره، مبلغ 12 میلیون تومان در کارگاه تولیدی و 17 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 58 میلیون تومانی برای دارندگان ماینر قاچاق

محکومیت 58 میلیون تومانی برای دارندگان ماینر قاچاق