مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-10سياسي

بازدید مسؤولان اسلامشهر از پارک علم وفناوری تحقیقات ایران


مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر با حضور درپارک علم و فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از فعالیت های شرکت های دانش بنیان در این مجموعه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، به مناسبت گرامیداشت روز فناوری هسته ای، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان اسلامشهر، صبح امروز با حضور در پارک علم فناوری سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی ایران، از روند فعالیت های شرکت های دانش بنیان مستقر در این مجموعه بازدید کردند.

در بازدید مدیران و مسؤولان ادارات و دستگاههای اجرای شهرستان اسلامشهر از پارک علم و فناوری، از قسمت های مختلف شرکت های دانش بنیان مستقر در این مجموعه که در زمینه تولید ویلچر سبک برای معلولان، تولید تجهیزات پزشکی توسط جوانان و متخصصین علمی کشور فعالیت می کنند، بازدید کرده و ضمن آشنایی با روند فعالیت های این شرکت ها آشنا شده و با مسؤولان و متخصصین آنها دیدار و گفتگو کرده واز مسائل و مشکلات آنها مطلع شدند.

مسؤولان شرکتهای دانش بنیان پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، در گفتگو با فرماندار و روسای ادارات  شهرستان اسلامشهر، حمایت بیشتر از جوانان خلاق و محصولات تولیدی شرکتهای دانش بنیان که توسط محققان و متخصصان جوان  اختراع و تولید و قابل عرضه است، حمایت و پشتیبانی داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسؤولان اسلامشهر از پارک علم وفناوری تحقیقات ایران

بازدید مسؤولان اسلامشهر از پارک علم وفناوری تحقیقات ایران