مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-10اقتصادي

استقبال کمرنگ کشاورزان گلستانی از مرمت قنوات/ لایروبی و مرمت 20 رشته قنات در گلستان


ناظر عالی قنوات سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در حالی که 15 درصد اعتبار بازسازی و مرمت قنوات برعهده کشاورز است و 85 درصد آن را دولت تامین می کند اما متاسفانه هنوز کشاورزان گلستانی مانند سایر استان ها از این طرح استقبال نمی کنند.

- ایسنا/گلستان ناظر عالی قنوات سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در حالی که 15 درصد اعتبار بازسازی و مرمت قنوات برعهده کشاورز است و 85 درصد آن را دولت تامین می کند اما متاسفانه هنوز کشاورزان گلستانی مانند سایر استان ها از این طرح استقبال نمی کنند.

افشین قنبری در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 400 رشته قنات وجود دارد که 344 رشته از آن توسط شرکت آب منطقه ای استان گلستان به ثبت رسیده اما مابقی قنات ها بنا به دلایل مختلف هنوز به ثبت نرسیده است که از افرادی که نسبت به ثبت قنات خود اقدام نکردند درخواست می کنیم در اسرع وقت در راستای ثبت آن گام بردارند.

وی با بیان اینکه بیش از 400 رشته قنات پنج درصد آب کشاورزی استان گلستان را تامین می کند، افزود: 15 هزار از اراضی کشاورزی استان گلستان تحت پوشش این قنوات هستند و بیش از 4 هزار خانوار گلستانی نیز از عواید آن بهره مند می شوند.

ناظر عالی قنوات سازمان جهاد کشاورزی گلستان از کشاورزان و بهره برداران خواست در رعایت حریم قنوات کوشا باشند و تصریح کرد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کمرنگ کشاورزان گلستانی از مرمت قنوات/ لایروبی و مرمت 20 رشته قنات در گلستان

استقبال کمرنگ کشاورزان گلستانی از مرمت قنوات/ لایروبی و مرمت 20 رشته قنات در گلستان