مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-10سياسي

آیت الله دژکام: شهید صیاد شیرازی پای رهبری ایستاد


شهید صیاد شیرازی خداوند، پیامبر، قرآن و ولایت را باور داشت و در لحظه های سخت پای رهبری و ولایت ایستاد و این مهم باعث شد تا این مرد بزرگ در چشمان ما عزیز بماند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهید صیاد شیرازی خداوند، پیامبر، قرآن و ولایت را باور داشت و در لحظه های سخت پای رهبری و ولایت ایستاد و این مهم باعث شد تا این مرد بزرگ در چشمان ما عزیز بماند.

آیت الله لطف الله دژکام یکشنبه 21 فروردین در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی که در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: عزیزانی که در مسیر نهضت حسینی ایران به جایگاه رفیع شهادت رسیده اند امروز پیام ها و مژده هایی برای ما دارند.

او افزود: اگر پرده را بردارند شهید صیاد شیرازی و شهید ذوالفقارنسب خواهند گفت که راهی که ما رفتیم راه بدون ضرر بود و تجارتی که ما کردیم پر سود و بدون ضرر بود و معامله ای که انجام دادیم نتیجه داشته و شما ارتشیان که ادامه دهنده این راه هستید ترس در دل خود راه ندهید.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: در لشکر امام زمان(عج) اگر کسی آمد و سربازیشان را قبول کردند و همه شما که در لباس ارتشی هستید همه سربازان امام زمان(عج) هستید و نباید هیچ غمی در دل خود راه بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: شهید صیاد شیرازی پای رهبری ایستاد

آیت الله دژکام: شهید صیاد شیرازی پای رهبری ایستاد