مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-10سياسي

پویش های جمعیت امام رضایی ها ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری رسانه ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، ماه مبارک رمضان فصل بندگی و یکی از برترین عبادت خدمت به خلق می باشد از همین رو برای سهیم شدن مردم نیکوکار ایران اسلامی در امور خیر و کمک به نیازمندان جمعیت امام رضایی ها .

- جمعیت امام رضایی ها طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان طرح مشارکت مالی خود را برای کمک به نیازمندان در حوزه های مختلف با همکاری رسانه ملی به اجرا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، ماه مبارک رمضان فصل بندگی و یکی از برترین عبادت خدمت به خلق می باشد از همین رو برای سهیم شدن مردم نیکوکار ایران اسلامی در امور خیر و کمک به نیازمندان جمعیت امام رضایی ها برنامه های وِیژه ای ترتیب داده است.

در ماه مبارک رمضان پویش سرزمین خرم، کاشت درخت نخل جهت کارافرینی نیازمندان و پویش دوباره زندگی، کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنان با همکاری شبکه افق سیما، پویش مردمی به عشق علی برای کمک به ایتام و محسنین از طریق معاونت صدا رسانه ملی و پویش روستا به روستا؛ فاز سوم عملیات آبرسانی به روستا های استان سیستان و بلوچستان با همیاری شبکه سوم سیما برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های جمعیت امام رضایی ها ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری رسانه ملی

پویش های جمعیت امام رضایی ها ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری رسانه ملی