مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-10سياسي

نقش تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در فرماندهی جنگ


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در عملیات ها و فرماندهی جنگ، گفت: این بزرگمرد اولین کسی بود که قرارگاه مشترک سپاه و ارتش را بنا کرد.

- سردار یدالله بوعلی یکشنبه 21 فروردین در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی، گفت: شهید سپهبد شیرازی را الگوی خود می دانم، چرا که او مظهر اتحاد و انسجام نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود.

او به پرافتخارترین عملیات های او از جمله عملیات های طریق القدس، سوسنگرد، فتح المبین، بیت المقدس اشاره کرد و افزود: عملیات های متعدد مشترکی با همکاری سپاه، ارتش و حتی جهاد و نیروی انتظامی در قالب لشکر روح الله انجام شد.

فرمانده سپاه فجر فارس به سخنان این فرمانده شهید اشاره کرد که تاکید داشتند ارتش و سپاهی یک لشکر الهی هستند و این شعار مقدس موجب ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش شد.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: سپهبد شهید صیاد شیرازی، یک نظامی باتقوا، با اخلاص و تمام عیار بود که در تمام سال های خدمت، به عنوان فرمانده و استادی نمونه در تمامی فعالیت های خود به ائمه اطهار توسل داشت و همواره تلاش می کرد دانش نظامی خود را ارتقاء دهد.

او با اشاره به عملیات بدر بیان کرد: این شهید عزیز همیشه در خط مقدم و صحنه نبرد حضور داشتند و از جهت اخلاص و رفتار یک الگو و انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در فرماندهی جنگ

نقش تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در فرماندهی جنگ