مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-10اقتصادي

فاطمی امین: درج قیمت تولید کننده بر روی لوازم یدکی با جدیت انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین امروز در نشست هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت در حوزه مقابله با کالا های قاچاق و تقلبی موجود در بازار در بخش قطعات خودرو اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه با کالا های قاچاق، گفت: وزارت صمت مقابله با کالا های قاچاق، بی کیفیت و تقلبی در بخش لوازم یدکی را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین امروز در نشست هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت در حوزه مقابله با کالا های قاچاق و تقلبی موجود در بازار در بخش قطعات خودرو اظهار داشت: درج قیمت تولید کننده بر روی لوازم یدکی باید با جدیت انجام شود، همچنین بازرسی های حضوری از فروشندگان لوازم یدکی در بخش باطری خودرو با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی عملیاتی شود.

وی افزود: اطلاع رسانی مجدد به فروشندگان باطری و کمک فنر برای ثبت در سامانه جامع تجارت از سوی اتحادیه های صنفی نیز باید ادامه یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: سازمان تعزیرات طبق مقررات مرجع بازرسی نیست بلکه مرجع رسیدگی است، مبارزه با لوازم یدکی تقلبی و قاچاق یک کار بین بخشی است که ستاد مبارزه با قاچاق کالا، نیروی انتظامی یا وزارت صمت به تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: درج قیمت تولید کننده بر روی لوازم یدکی با جدیت انجام شود

فاطمی امین: درج قیمت تولید کننده بر روی لوازم یدکی با جدیت انجام شود