مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-10سياسي

استقبال از سفرهای دیپلماتیک از یزد به غنا/موانع میان دو کشور رفع می شود


از سفرهای دیپلماتیک یزدی ها به کشور غنا استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اریک اسوبواتنگ صبح یکشنبه در دیدار با استاندار یزد با اشاره به اهمیت سابقه همکاری ایران با کشور غنا از سال 1950، اظهار داشت: سطح بالای روابط سیاسی دو کشور نشان دهنده بلوغ رابطه بین ایران و غنا است که باید بیش از پیش تقویت شود.

سفیر غنا در ایران با بیان این که سطح عالی روابط ایران و غنا هنوز در حوزه اقتصادی وارد نشده است، افزود: با دولت جدید ایران ملاقات هایی داشتیم و بنا به تاکید دولت کنونی ریاست جمهوری، موانعی که بین دو کشور است را باید شناسایی و حذف کنیم.

اسوبواتنگ در اداه با بیان این که غنا ظرفیت های قابل توجهی دارد، عنوان کرد: انتظار داریم بخش خصوصی حضور قوی داشته باشد و بتوانیم دوجانبه توسعه پیدا کنیم.

وی از سفرهای دیپلماتیک استان یزد به غنا استقبال و تصریح کرد: این مسئله در چشم انداز آینده تجاری تأثیرگذار است و امنیت سرمایه گذار را هم افزایش می دهد.

اریک اسوبواتنگ با بیان این که غنا قبل رسیده بود، اظهار بیان کرد: غنا دسترسی خوبی به دیگر کشورها دارد و در مرکز خط استوا و دنیا قرار دارد.

اسوبواتنگ گفت: ما با فاصله هشت ساله تا کشورهای اروپایی قرار داریم و از بنادر بسیار بزرگی برخورداریم لذا خیلی از کشورهای حوزه خود را مانند مالی را از طریق بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از سفرهای دیپلماتیک از یزد به غنا/موانع میان دو کشور رفع می شود

استقبال از سفرهای دیپلماتیک از یزد به غنا/موانع میان دو کشور رفع می شود