مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-10حوادث

بیشترین کشفیات قاچاق چوب استان اردبیل در خلخال انجام می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلخال گفت: با توجه به واقع شدن بیش از 80 درصد از جنگل های استان اردبیل در خلخال، بیشترین کشفیات چوب قاچاق جنگلی در شهرستان خلخال صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق پورمحمد ظهر یکشنبه در جریان بازدید از ایستگاه های محیط بانی شهرستان خلخال اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیش از پنج تن چوب جنگلی قاچاق از قاچاقچیان فرآورده های چوبی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: این محموله در سه دستگاه خودرو نیسان وانت بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد داشتند آن را از منطقه خارج و به فروش برسانند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی خلخال این محموله کشف و ضبط و به محوطه اداره منابع طبیعی انتقال یافت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلخال گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره در جریان شناسایی و کشف این محموله قاچاق، سه دستگاه خودرو نیسان وانت را توقیف کردند و قاچاقچیان فرآورده های چوبی جنگلی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی این شهرستان شدند.

پورمحمد افزود: مأموران یگان حفاظت این اداره در سال گذشته نیز موفق به کشف و ضبط محموله های قاچاق چوب آلات جنگلی شده و ده ها تن انواع چوب جنگلی قاچاق را از چنگ قاچاقچیان خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین کشفیات قاچاق چوب استان اردبیل در خلخال انجام می شود

بیشترین کشفیات قاچاق چوب استان اردبیل در خلخال انجام می شود