مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-10سياسي

شرکت های دانش بنیان نیازمندی های سمنان را احصا کنند/ دستگاه ها موظف به حمایت شدند


استاندار سمنان از شرکت های دانش بنیان خواست تا نیازمندی های این استان را احصا و بر این اساس طرح و برنامه ارائه کنند، گفت: تمام دستگاه های اجرایی این استان موظف به حمایت از شرکت های دانش بنیان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و دیدار و گفت وگو با مدیران 20 شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک با قدردانی از تلاش رییس دانشگاه سمنان و مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه و تأکید بر ضرورت تعامل مستقیم با واحدهای فناور این دانشگاه گفت: نشست با مدیران شرکت های دانش بنیان استان به صورت مستمر و منظم به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بر این عقیده ایم که مدیران شرکت های دانش بنیان و پژوهشگران جوان، فرماندهان خط مقدم تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین هستند.

استاندار سمنان با اشاره به احیای 33 واحد صنعتی راکد استان در 6 ماه دوم سال 1400 گفت: بی تردید احیای واحدهای راکد استان در سال 1400 به همت و همراهی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و تلاش کارگروه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان شکل گرفته است و باید همگی تلاش کنیم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 1401 و نام گذاری این سال به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان نیازمندی های سمنان را احصا کنند/ دستگاه ها موظف به حمایت شدند

شرکت های دانش بنیان نیازمندی های سمنان را احصا کنند/ دستگاه ها موظف به حمایت شدند