مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-10اجتماعي

خدمات کمپ ماده 16 به صورت رایگان ارائه می شود


کمپ ماده 16 که محل نگهداری معتادین متجاهر است خدمات خود را به صورت رایگان به این افراد ارائه می کند.

- قزوین-معاون دادستان قزوین گفت: کمپ ماده 16 که محل نگهداری معتادین متجاهر است خدمات خود را به صورت رایگان به این افراد ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی فولیان در بازدید از مراحل آماده سازی مرکز ماده 16 نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در شهرستان البرز اظهار کرد: ایجاد این مرکز مرهمی بر زخم کهنه استان خواهد بود و از مطالبات جدی و عمومی مردم است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ادامه داد: این طرح همواره با موانعی مواجه شد و بارها مسئولین وعده راه اندازی آن را می دادند اما هیچ وقت این مهم محقق نشد تا اینکه به حول قوه الهی و با اراده و همت مسئولین این مرکز به مرحله بهره برداری نهایی و واقعی رسید.

این مقام قضایی در خصوص اهمیت برپایی مرکز ماده 16 در قزوین اذعان کرد: رها شدن معتادان متجاهر در شهرها مورد گلایه شهروندان بوده و هست و اگر قرار باشد این آسیب جدی مرتفع و ساماندهی شود با افتتاح این مرکز علاوه بر این نیل به این هدف، گامی مهم و اساسی در راستای ارتقا امنیت عمومی و کاهش آمار سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کمپ ماده 16 به صورت رایگان ارائه می شود

خدمات کمپ ماده 16 به صورت رایگان ارائه می شود