مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-10اقتصادي

28 میلیارد ریال مشارکت های مردمی در زنجان جمع آوری شد


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال گذشته 28 میلیارد ریال مشارکت های مردمی در استان زنجان جمع آوری شد.

- ، حسین باقری ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: 300 کودک بدسرپرست و بی سرپرست در استان زنجان چشم انتظار حامی هستند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 28 میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی در استان زنجان جمع آوری شد، اظهار کرد: از این میزان 5 میلیارد و 987 میلیون ریال به عنوان زکات در بین بیش از 4 هزار خانوار توزیع شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان، گفت: کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین در ماه مبارک رمضان سال گذشته 21 میلیارد و 419 میلیون ریال است و این میزان کمک نیز در قالب کمک معیشتی در بین 10 هزار و 24 خانواده تحت حمایت توزیع شد.

باقری تاکید کرد: 98 موسسه و انجمن در حوزه خیرخواهانه با بهزیستی همکاری دارند و از این تعداد 73 موسسه به صورت غیرانتفاعی و 13 موسسه خیریه نیمه فعال است.

وی با بیان اینکه پویش خانه ای گرم، همدلی و طرح حامی شکرانه سلامت توسط بهزیستی استان اجرا می شود، ابراز داشت: طرح حامی یابی یکی از طرح های بهزیستی است که به منظور حامی یابی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 میلیارد ریال مشارکت های مردمی در زنجان جمع آوری شد

28 میلیارد ریال مشارکت های مردمی در زنجان جمع آوری شد