مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-10سياسي

سهم 2درصدی سیستان و بلوچستان از شبکه بزرگ راهی کشور


سهم استان سیستان و بلوچستان از شبکه بزرگ راهی کشور تنها 2 درصد است؛ مسئولان وزارت راه و شهرسازی! خون شما از خون فرزندان استان رنگین تر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از اینکه استان سیستان و بلوچستان در تعطیلات عید شاهد بیشترین تصادفات بود، اظهار داشت: این استان یک کیلومتر آزادراه ندارد و سهم آن از شبکه بزرگ راهی کشور تنها دو درصد است؛ مسئولان وزارت راه و شهرسازی! خون شما از خون فرزندان استان رنگین تر نیست.

وی با بیان اینکه روزه داران چابهاری در ماه مبارک رمضان آب آشامیدنی ندارند، تصریح کرد: مسئولان امر اندکی خود را به جای مردم بگذارند.

نماینده چابهار در خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: نیک شهر و قصرقند پایین ترین شاخص راه روستایی را دارا هستند؛ آقای قاسمی در این رابطه تدبیر کنید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: برای بهبود شرایط شغلی و معیشتی بهورزان، این سربازان فداکار جبهه سلامت کاری کنید کارستان.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2درصدی سیستان و بلوچستان از شبکه بزرگ راهی کشور

سهم 2درصدی سیستان و بلوچستان از شبکه بزرگ راهی کشور