مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-10سياسي

بازگشایی گردنه عسل کشان در چهار محال و بختیاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاه ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی گردنه عسل کشان خبر داد.

- روح الله غلامی در گفت وگو با ایسنا درخصوص بازگشایی گردنه عسل کشان، اظهار کرد: از تاریخ 27 اسفندماه عملیات بازگشایی این گردنه آغاز شد و از مجموع 35 کیلومتر مسیر دهستان موگویی تا کنون حدود 32 کیلومتر بازگشایی شده و پیش بینی می شود کار بازگشایی سه کیلومتر باقی مانده نیز تا 22 فروردین ماه پایان یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: محور ارتباطی دهستان موگویی با شهر چلگرد گردنه عسل کشان است که از آذرماه سال گذشته به دلیل بارش برف مسدود شد و ارتباط با مردم این منطقه تنها از طریق مسیر بزنوید در استان لرستان امکان پذیر بود.

وی ادامه داد: گردنه عسل کشان از مسیرهای سخت گذر و محور ارتباطی 15 روستا با حدود چهارهزار و 500 نفر جمعیت در شهرستان کوهرنگ است که هرسال با بارش نخستین برف پاییزی مسدود می شود و آذوقه و مایحتاج ساکنان دهستان موگویی نیز پیش از آغاز بارش ها برای اهالی ارسال می شود.

غلامی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته ارتفاع برف در این منطقه به بیش از 15 متر می رسید و به همین دلیل بازگشایی مسیر بیش از سه ماه طول می کشید اما درحال حاضر ارتفاع برف در برخی نقاط این محور یک متر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی گردنه عسل کشان در چهار محال و بختیاری

بازگشایی گردنه عسل کشان در چهار محال و بختیاری